Ledige stillinger

Stilling:

Administrativ medarbejder med ansvar for budget og regnskab

Jobbeskrivelse:

Den Uvildige Konsulentordning på Handicapområdet (DUKH) søger en struktureret, engageret og serviceminded administrativ medarbejder med bred erfaring indenfor budget, regnskab og løn – og ikke mindst lysten til at få både store og små opgaver løst bedst muligt i en til tider travl hverdag i en lille organisation.

Positionsbeskrivelse:

Om DUKH

DUKH har til formål at styrke retssikkerheden for mennesker med handicap. Det gør vi ved at yde uvildig rådgivning til mennesker med handicap, deres pårørende samt fag- og kontaktpersoner i kommuner og institutioner, ligesom vi arbejder målrettet med at samle og formidle erfaringer og viden om udviklingen på handicapområdet.


DUKH har i alt 14 medarbejdere: 9 socialfaglige konsulenter, 1 administrativ medarbejder (den ledige stilling), 1 jurist, 1 kommunikations- og projektkonsulent, 1 deltids servicemedarbejder og 1 centerchef.


Din profil

Du er uddannet kontorassistent eller lignende, gerne suppleret med relevant efteruddannelse, og du har solid erfaring med de opgaver, der ligger i jobbet.


Som administrativ medarbejder har du ansvar for, at der er styr på alle de administrative opgaver, og en masse praktiske opgaver i samarbejde med de øvrige medarbejdere på kryds og tværs i en lille organisation.


Dine opgaver består bl.a. i:

  • Budget, regnskab og årsafslutning
  • Lønadministration og fraværsregistrering
  • Bogføring
  • Personaleadministration – opgaver i relation til rekruttering og fratrædelser
  • Kontorhold og praktiske forhold
  • Udarbejdelse af arbejdsgange på administrative opgaver
  • Mødebooking
  • Telefonbetjening og mailkorrespondance

Vi lægger vægt på, at du:

  • er serviceminded og imødekommende
  • kan arbejde selvstændigt og målrettet
  • udviser engagement og motivation både fagligt og socialt
  • er omstillingsparat og fleksibel
  • bidrager til egen læring og udvikling
  • har god talforståelse
  • har gode it-kundskaber
  • har erfaring med budget, regnskab og årsafslutning (vi anvender regnskabssystemet Uniconta)
  • har erfaring med lønadministration (vi anvender statens lønsystemer)
  • har erfaring fra en offentlig arbejdsplads (kommune, stat eller region)
  • har mod på at deltage i udviklingen af DUKH
Kontaktinformation:

Løn og ansættelsesvilkår

Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 15. august/1. september 2021. Arbejdssted er Jupitervej 1, 6000 Kolding.


Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante organisation.


Vi opfordrer alle til at søge stillingerne uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold.


Ansøgningsfrist og samtaler

Send din ansøgning og relevant dokumentation via din e-Boks (vælg ”skriv ny post” og søg på DUKH i modtagerfeltet) og fortæl os om din motivation i forhold til arbejdet i DUKH og dine relevante kompetencer. Skriv ”Ansøgning – administrativ medarbejder” i emnefeltet.


Der er ansøgningsfrist torsdag den 17. juni 2021 kl. 12.00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 25.


Vil du vide mere?

Mere information om DUKH findes på vores hjemmeside www.dukh.dk.


Du kan også få yderligere oplysninger om stillingen hos centerchef Anne Kirk på mail anne.kirk@dukh.dk eller telefon 22682310.

Ansøgningsfrist:
17/06/2021

Kontakt os

Den Uvildige Konsulentordning på Handicapområdet

Jupitervej 1 | 6000 Kolding 
mail@dukh.dksikkerpost@dukh.dk  
CVR: 26643058


fb-iconFacebook


Ring til os

76 30 19 30


Mandag
 09.00-13.00
Tirsdag
 09.00-13.00
Torsdag
 09.00-13.00
Fredag
 09.00-13.00


Tilgængelighedserklæring

Nyhedsmail fra DUKH

Fik du svar på dit spørgsmål?

Luk